Español:
Nueva respuesta del vendedor, después de estar 2 semanas esperando con las direcciones "equivocadas" que rectificastéis (
@ivan ,
@Desk ,
@Hugo Alvim +
@Jack-O-Lantern75 -que ya pidió la devolución) me dice que:
Pedidle devolución en Paypal. Luego os volvéis a apuntar al grupo 13 (si queréis) con otra dirección a ser posible. No se qué pasa pero esos 4 reproductores no los va a mandar. Pero me parece absurdo estar esperando más tiempo y cambiando direcciones porque va a seguir igual. Creo que puede que Portgual, Brasil y Escocia sean países que le sale demasiado caro enviar desde Hong Kong o lo tienen vetado o algo así.
@smc --> tu reemplazo lo envía esta semana.
Un saludo.
English:
New reply from the seller, after waiting 2 weeks with the "wrong" addresses that you rectify (
@ivan,
@Desk,
@Hugo Alvim +
@Jack-O-Lantern75 -which already requested the return) tells me that:
Ask for a refund in Paypal. Then we will add again you to group 13 (if you want) with another address if possible. I do not know what happens but those 4 players will not send. But it seems absurd to me to be waiting longer and changing directions because it will continue the same. I think, maybe, Scotland, Portugal and Brazil are too expensive to send from Hong Kong or these countries are banned this seller or something like this...
@smc -> your replacement ships this week.