A
astroboy56
Invitado
¿Tenemos alguna información sobre la desinfección de paquetes? el plazo ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
¿Tenemos alguna información sobre la desinfección de paquetes? el plazo ?
El problema ahora no es China, si no Europa. Si el vendedor, por ejemplo, los manda y salen de China el día 20 (me lo invento), cuando llegue a Europa se va a encontrar un montón de países con la frontera cerrada.
La parte buena: de momento todos los cierres de frontera afectan a personas y no a mercancías, así que es posible que los reproductores lleguen sin problemas (al menos de momento) pero con un ligero retraso.
Here in north Italy we're totally locked at home for further 2/4 weeks (if stupid people continue not to collaborate even more...), so the chinoppo may arrive to my office before me.El problema ahora no es China, si no Europa. Si el vendedor, por ejemplo, los manda y salen de China el día 20 (me lo invento), cuando llegue a Europa se va a encontrar un montón de países con la frontera cerrada.
La parte buena: de momento todos los cierres de frontera afectan a personas y no a mercancías, así que es posible que los reproductores lleguen sin problemas (al menos de momento) pero con un ligero retraso.
Here in north Italy we're totally locked at home for further 2/4 weeks (if stupid people continue not to collaborate even more...), so the chinoppo may arrive to my office before me.
Waiting will be our last problem. I hope I'll be healthy for receiving it by myself.
Thanks for your commitment.
Have a nice day!
Hi
I am from group 11 and already payed the media center. With this coronavírus situation, can we now cancel the purchase and get a refund from Paypal?
Why cancel?
Because of the Corona Virus, there may be significant delays in delivery. Does anyone have information here? Is there a number under which you can query the delivery or a delivery date?